Wednesday 6 July 2011

#4 - Andai itu takdirnya.....

Posted by Lily Rahmat ♥ at 12:51 pm
Macam mana kalau betul family dia tak dapat terima aku?
Macam mana kalau jodoh aku bukan dia?
Macam mana kalau satu hari nanti aku terpaksa tinggalkan dia?
Macam mana aku nak kuat?
Macam mana aku nak tabah?
Macam mana aku nak beritahu dia yang aku terpaksa tinggalkan dia untuk kebaikan bersama?
Macam mana kalau aku tak sanggup?
Macam mana aku nak beritahu dia perkara sebenar tanpa kecilkan hati dia?
Macam mana Ya Allah??

Ya Allah...
Kuatkanlah hatiku,
Tabahkanlah jiwaku,
Kau singkirkanlah syahdu di jiwaku ini,
Redhakanlah hatiku untuk menerima semua ini dengan hati terbuka Ya Allah...

Ya Allah...
Lindungilah kekasihku walau di mana jua dia berada,
Kau bimbinglah hatinya untuk mencintaiMu lebih dariku,
Teguhkanlah semnagatnya untuk menghadapi dugaanMu di hari mendatang Ya Allah...

Ya Allah...
Andai ini takdir yang tertulis untuk kami...
Aku redha...
Hanya Kau yang tahu betapa aku sangat mencintai dia...
Jagalah dirinya untuk diriku Ya Allah...




T__T

4 story/stories:

syazwan aizad bin abdul mutalib on 22:41 said...

ceceh. hehe. pakwe aty dah polow belog ini. jeng3 :P

Lily Rahmat ♥ on 23:32 said...

O M G ! haha. :P

syazwan aizad bin abdul mutalib on 15:17 said...

haha. entri dia pun suwit suwit jugakkkk. kate org pulak kan. HAHA :P

Lily Rahmat ♥ on 22:09 said...

eh pakwe ati 100x lagi jiwang okay :D

 

♥ Lily Rahmat Official Blog ♥ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting