Sunday 1 January 2012

#16 - 2012 New Year's Eve

Posted by Lily Rahmat ♥ at 7:44 pm
Assalamualaikum :)


*playing drums loudly*
HAPPY NEW YEAR EVERYONE !!


How was your day so far? It's already a new day and a new year for us all. Hey, guess what? I'm typing for the first entry of the year yaww. HAHA. Overexcited la pulak kan :D Tapi takde la seronok mana pun sebab semalam tak dapat tengok bunga api macam tahun lepas-lepas. Bayangkan lah dengan orang bersesak-sesak, dengan concert nye lagi. Dah banjir pavi dengan semut orang tau tak? Tak fun okay, tak fun! :( So kita datang as family, stick together like family :) Malas nak pot-pet panjang lebar kat sini. Layan gambar jom! zassssssss~ 

Ni pintu utama Pavillion. Tak crowded sangat. I mean, not yet!
Crowded gila dengan semut orang okay ! see I've told you :o
Ni kakak saya dengan pakwe dia. Hihi ;) Mama dengan Ayah okay! Sila jangan terpedaya :P
Phewwwwwwit! tetibe 'retis' mencapap sat. HAHA. Omey nya omey nya ^_^
Lagi sekali! sebenarnya ni da bape kali snap dah dengan aksi yang same. (boooooringggg)
Kesayangan kakak!  Nama dia Haqim. Nama manje Aqim. Nak tau tak, sebulan aku takde kat rumah ni, adik-adik yang lain kata Aqim rindu gila kat aku sampai kaki aku pun dia peluk time jalan. Omayyyy! Macam tak caya je. Sweet sangat :) <3
Muka skema , nerd, noob, lameeeeee dan yang sewaktu dengannya -.- Tanduk 2 belakang tu memang kuaja sangat :D
Ni baru betul 'herot' Fara Suhana! Owh dia bestfriend merangkap 'Mak' aku kat Jengka. HAHAHA. Sila abaikan muka saya yang entah apa-apa tuh. suka-suki jer :)
Ayie dengan Mama. Ayie nak amek PMR this year. Dah tinggi lampai adik aku sorang ni. Mama kalah dengan aku bab-bab ketinggian ni. HAHA. Tapi aku kalah dengan Ayie. Fineeeee -.-

Ada style lah bro! :D Aku tak boleh tiru jugak gaya ni. Tak aci tangan pegang dinding :P
Cakkk! Aku tak menyerlah. Orang-orang di belakang selalu tak menyerlah. sob sob :'D
Last but not least, TADAAAAAA! Cukup 6 kan? Mana la tau ada terlebih or terkurang ke. Hihi.
#Note of the day : Nak tau kenapa malam New Year banyak maksiat? Kat BB tu ha, bersepah anak-anak muda comolot and hugging sebagainya. Ingat ni London ke suka hati je buat tepi jalan. Ish3. Tak cukup tu yang terlonjak-lonjak tengok concert pergh! Nauzubillah Min Zalik~ Aku mintak jugak lah mak bapak tolong amek tau anak-anak dorang pergi mana. Semalam ramai gila geng fixie aku tengok. Sume kecik-kecik lagi macam budak sekolah rendah pun ada. Mak bapak dorang tak risau ke apa-apa jadi kat anak dorang kat jalan raya besar tu. Seriously, aku sangat risau setiap kali dorang melintas depan kereta Ayah :( Takut terlanggar ke apa ke, tak naya ke tu? At last, mak bapak dorang yang salahkan kita even though bukan salah kita kan. Therefore, pleaseeee TAKE NOTE everyone :)

0 story/stories:

 

♥ Lily Rahmat Official Blog ♥ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting